maandag, maart 27, 2006

Klachten

Ik heb klachten gekregen. Ik zou bijna zeggen eindelijk.

Van wie kreeg ik klachten?
Van de vrouwen.

Waarover gingen de vrouwen klagen?
Technology for the people.

Wat was hun probleem?
De waarheidsgetrouwe weergave van de technology in vergelijking met de omgang hiermee door vrouwen.

Hebben ze gelijk?
Zoals gewoonlijk ... JA !

Waarom hebben ze gelijk?
Omdat het vrouwen zijn... en omdat ze altijd gelijk hebben... Iedereen zegt het... Vooral zijzelf.

Wat doen we eraan?
Niks. De dames die toegang hebben tot deze blog zijn oud en wijs genoeg om de “misvattingen” die zijn menen te lezen in een stukje te weerleggen.

Gaan ze dat doen? Met klinkende argumenten aan komen zetten om mij grove leugens te weerleggen?
We zullen zien.

Kan ik niks schrijven waarbij de vrouw wat positiever uit de verf komt?
Mogelijk wel. Maar mijn ervaring met strijken, koken en wassen is niet van dien aard dat ik daar 10 zinnige lijnen tekst over kan verzinnen. Het zou toch weer eindigen in een “wij mannen kunnen dat ook” gedoe en dan zijn we nog even ver van huis.

Hoe zit het met de toekomst van deze blog dan?
Het zit snor en dat van die snor is dan weer niet discriminerend bedoeld. Ik wil met deze uitdrukking de mannelijkheid weer niet profileren. Er zijn vrouwen genoeg met een snor. Niet in mijn directe omgeving of toch niet dat ik het heb kunnen vaststellen.

Dus je kan al het bovenstaande als volgt samenvatten: Het is nu aan hen. Laat ze ook eens iets schrijven wanneer ze gedaan hebben met hun strijk of de afwas. Want dat kunnen ze heel goed. Ik leg hierbij nadrukkelijk de nadruk op het feit dat ze dat heel goed kunnen. Ik heb namelijk geen zin om heel de week zelf mijn was, strijk, afwas te doen of zelf mijn potje te koken.

Ga ik nu nog schrijven over de vrouwen?
Natuurlijk want ze hebben niet liever. Het feit dat ze reageren zegt trouwens genoeg : ik ben populair bij de vrouwen en alle mannelijke lezers zullen bij deze vaststelling stikjaloers zijn. Whoehoe !!!

Geen opmerkingen: