woensdag, januari 25, 2006

Ah nog een klein vraagje...

"Ik had graag het volgende willen bestellen:
Een rok, code 457896, kleur rood met witte stippen (gelijk die bekende paddestoel uit het al even bekende liedje van kabouter Pinnemuts. De Plop avant-la-lettre in feite) en het T-shirt met korte mouwen, code 1425987, kleur groen met gele strepen (en daar bestaat naar mijn weten geen bekend liedje over)"... zei een mevrouw via een livechatapplicatie aan de customer care bediende van een webhostingbedrijf

Lieve Dames, in de rand van dit voorval had ik jullie gaarne attent willen maken op het volgende : Bij het bezoeken van een website op het internet is het vooral belangrijk dat u zich ten allen tijde bewust bent van het feit waar u zich bevind op het net. Niets is simpeler dan te vragen aan de onbekende aan de andere zijde der netwerkkabelkluwen, of je je bestelling kan plaatsen voor iets dat niet tot het produktassortiment hoort van de vriendelijke meneer of mevrouw aan de andere kant van datzelfde netwerkkabelkluwen.
Je gaat toch ook niet aan een viskraam gaan staan om dan bloedserieus te vragen aan de verko(o)p(st)er of de tomaten niet in de aanbieding aka de reklam staan?

rt66Anyway: de laatste dagen stonden weer bol van de verrassingen. Iedereen leek zowat de weg kwijt gisteren: Mevrouw met de bestelling van het textiel aan de mevrouw van het webhostingbedrijf en een buschauffeur van De Lijn, die 500 meter achteruit moest rijden omdat hij nu net een straatje te vroeg was afgeslagen. (ter info: De arme man was namelijk foutief ingelicht en kweet zich overigens met kunde van zijn taak want anders had ik dit mogelijkerwijs niet eens meer kunnen schrijven).

Wat mezelf betreft: Mijn madam had mij weer enige dingen opgedragen om tot een goed einde te brengen maar omdat ik simpel ben was ik dat uiteraard alweer vergeten. Mannen kunnen nu eenmaal geen twee dingen tegelijkertijd wat vrouwen dan wonderwel weer wel lijken te kunnen (da's dan ook het enige wat ze wel eens kunnen). Kortom: ik hoorde het alweder donderen in Keulen, mijn naam was haas, ik hield me van de simpele en verzint u zelf nog maar enige zegswijzen die hetzelfde betekenen.

Dit weekend staat me trouwens weer een uitdaging te wachten : Ik moet mij namelijk bewijzen tegen een drietal vrouwen van het andere geslacht in enkele gezelschapsspellen (JAJA GEZELSCHAPSSPELLEN - filthy minds). Dat zal, met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, verdomd niet simpel zijn.

Geen opmerkingen: