zaterdag, januari 21, 2006

Marie Jo

Speciale dag vandaag. Marie Jo-dag. Alé ja, voor sommigen is het altijd wel Marie-Jo dag maar vandaag was het wel degelijk DE Marie-Jo dag. De ultieme droom van elke man; een lingerie fabrieksverkoop.
Nu ja, eerlijk gezegd, veel mannen heb ik er niet gezien en ook de mijne had er naar mijn gevoel ook niet echt veel te zoeken maar soit.
Ondergoed. Sommigen hechten totaal geen belang aan kleur, stofke of model, anderen geven er fortuinen aan uit. Ik hoor bij geen van de 2. Ik hecht wél belang aan kleur, stofke en model, maar geef er géén fortuinen aan uit.
Zeker niet nu ik weet wat ik gisteren nog niet wist. Tot vandaag kocht ik mijn Marie Jo's in de Inno. Doe ik dus niet meer. Voor de prijs van één Inno-versie heb ik 3 1/2 fabrieksverkoopversies. Toegegeven, die halve zit iets minder makkelijk, maar ik heb 'm wel.
Nooit of nooit koop ik dus nog "niet-fabrieksverkoop-Marie-Jo's". In plaats daarvan leg ik een lingerie-spaarpot aan en neem die gewoon mee naar de volgende verkoop. Noem me simpel of niet maar ik doe het. Echt waar.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ge moet gij naar mij nie kijken.Ik draag geen lingerie !

Unknown zei

Nog een geluk dat het niet vroor dat het kraakte. In zo'n fabriek kan 't verdomd koud zijn.
Ik zie jullie al passen aan -5°C. Rood op blauw (van de kou) dat zal sexy staan. Amaai zeg...