donderdag, januari 19, 2006

We love Italy


Vroeger dacht ik altijd dat hoe zuidelijker je in Europa ging, hoe simpeler de mensen waren.
Maar neen ze hebben daar OOK universiteiten, OOK dokters en chirurgen, OOK technologie dus die stelling klopt niet helemaal.
Tot je een Italiaanse domeinnaam moet registreren... Dan moet je namelijk eerst een fax sturen om je identiteit aan te tonen, kortom ze willen weten wie je bent en waar je voor staat. Dit is niet ongewoon. Voor sommige andere landen is het nog erger.
Maar probeer maar eens een fax te sturen ! Ik slaag er niet in de laatste week. Dus bellen maar en wat krijg je dan voor antwoord ?
Dit: " Sorry sir, boet wie hef problem wiet faxserver, overload, kiep traaing, we will hef new second line for fax next week or the week after next week"
Op mijn vraag of het dan niet op een andere snelle manier kon was het antwoord : "Yes it can faster, just send it in post from Belgium" (duh sneller dus).
Er zit dus niets anders op dan "Keep traaing". Ondertussen ga ik een Italiaans ijsje eten, want da's blijkbaar het enige dat wel snel werkt momenteel.

IK WORD ER GEWOON SIMPEL VAN !!

Geen opmerkingen: